Som medarbetare har du tillgång till lokala tjänster på campus som bland annat innefattar lokalvård, tekniskt stöd och vaktmästeri.
Campusservice finns på plats under kontorstid och kontaktas på vanligt sätt via serviceanmälan.
För support och stöd kring AV-teknik och digitala lösningar hänvisar vi till e-postadressen support@gu.se.
Från och med torsdagen den 15 februari kan du inte längre använda de lokala e-postadresserna till säkerhetsfunktionen.
Sektionen för säkerhet kontaktas via formuläret nedan alternativt e-postadressen sakerhet.support@gu.se.
Här hittar du information om hur det fungerar med posthantering och parkering, hur vi källsorterar vårt avfall och hur du kan få tillgång till universitetets bilpool. Har du en särskild fråga kan du se om den besvaras under Frågor och svar.
Om du behöver praktisk hjälp kan campusservice assistera med bland annat användarstöd för tekniskt utrustning i undervisningslokaler, mindre omflyttningar och reparationer, distribution av paket samt hjälp med lås och larm.
För att läsa mer om din lokala campusservice, gå via ingångarna till respektive campus.
Du som är beställare kan läsa med om utbudet för infrastrukturtjänster i tjänstekatalogen:
Använd länken till serviceanmälan för felanmälningar eller önskemål om hjälp med till exempel flytt eller montering. Använd även serviceanmälan om du har andra frågor om exempelvis lokalbokning eller posthantering.
Om du behöver komma i kontakt med en särskild funktion på ditt campus, som säkerhetssamordnare eller reprocentral, se kontaktinformation på respektive campusservice sida.
Till formulär för felanmälan, önskemål om service och frågor
Kontakta support@gu.se
Information och kontaktuppgifter du behöver vid akuta situationer
Denna text är utskriven från följande webbsida:
https://medarbetarportalen.gu.se/campusservice/?skipSSOCheck=true
Utskriftsdatum:
2024-03-28